Kimmietid

februari 13, 2009

Kanske är det för att det närmar sig...

Nu är jag så trött att det känns som om jag skulle kunna somna sittandes upprätt. Antagligen är det så att nu när det närmar sig ledig tid så börjar man slappna av.
Det ska bli så skönt att komma hem och att imorgon slippa höra väckarklockan.
Det har varit så hela veckan att när jag äntligen sover ordentligt så är det framåt morgonen och då måste man ju upp - inte imorgon.
Jag har tid hos frisören på eftermiddagen men så länge lär jag ju inte sova - Hossan kommer över ett tag på kvällen och då lär jag nog också vara vaken.
På söndagen ska jag träffa min syster i övrigt är det bara lugn och vila som gäller.
Åh - vad jag behöver det!

6 Comments:

  • At 2009-02-13 15:21, Blogger -Nena- said…

    Skönt att ingen klocka ringer för dig i morgon så du får chansen att sova ut ordentligt.

     
  • At 2009-02-13 21:02, Anonymous Anonym said…

    Har varit usel att läsa bloggar men nu läser jag och vill bara beklaga sorgen. Jobbigt men nu har hon fått frid och slipper ha ont och jobbiga procedurer. Man måste tänka positivt i det negativa. Lärt mig själv att göra så av olika sorger jag gått igenom. Det finns en mening med allt trots allt.
    /Annica med upplåst blogg :-)
    http://annicasbilder.blogg

     
  • At 2009-02-13 21:46, Blogger Hossan said…

    Ser fram mot att vi ska ses imorgon!

     
  • At 2009-02-13 23:22, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ska bli skönt med vila.

    Annica: Tack Annica, du har rätt - vi försöker tänka positivt. Ska titta in på din blogg.

    Hossan: Jag med.

     
  • At 2009-02-14 11:07, Anonymous Anonym said…

    Ta det riktigt lugnt nu i helgen !! Hjärtekram!

     
  • At 2009-02-14 12:43, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, det blir lugnt och skönt, kram tillbaka.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter