Kimmietid

februari 15, 2009

Det var skönt igår kväll

När Hossan var här och hon, jag och sonen åt god mat och kopplade av så kändes det som en vanlig lördag - jag lyckades släppa eländet åt sidan en stund och bara vara som vanligt.
Det var så skönt och så välbehövligt - Tackar för det Hossan!
Fick en fin bukett blommor också som står och lyser upp i mitt vardagsrum.
Vi tittade på melodifestivalen och det var en bra kväll - förutom att Hossan fick så ont av sin värk på slutet av hon blev helt vit i ansiktet - kan inte vara kul att ha det så.

Ha en skön söndag!

4 Comments:

  • At 2009-02-15 13:23, Anonymous Anonym said…

    Låter som ni hade en härlig kväll!Kramar! :-)

     
  • At 2009-02-15 13:23, Anonymous Anonym said…

    Anonym är jag, Pisan, jag klantade till det :-)

     
  • At 2009-02-15 14:43, Blogger -Nena- said…

    Låter som en skön lördag, ja om man då inte pratar om Hossans värk vill säga.
    Skönt att kunna släppa eländet en stund och bara vara...

     
  • At 2009-02-15 21:02, Anonymous Anonym said…

    Tack själv!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter