Kimmietid

februari 17, 2009

Det blev ingen sömn det blev alla fyra på toaletten

Gick och la mig för att läsa efter Simon och Thomas och kände mig lite småillamående redan då.
Sedan blev det bara värre - vid 23-tiden satte det igång för fullt och jag har tillbringat stor del av natten liggande på alla fyra vid toalettstolen. Fy så vidrigt!
Hossan var ju här hos mig i lördags - i söndags blev hon magsjuk och nu var det min tur.
Någon av oss måste ha sprungit på ett riktigt äckligt virus.

Nu har jag lyckats få i mig ett par deciliter vatten, kunde knappt skölja munnen inatt utan att det satte igång igen så det går förhoppningsvis på rätt håll.
Vilken tur att sonen med kompis sov hos kompisen. Har redan pratat med sonens pappa och sonen får åka dit när han och kompisen slutar vara idag - vill helst hålla honom frisk om möjligt - Vi har en begravning att gå på i slutet av veckan.

6 Comments:

  • At 2009-02-17 10:48, Anonymous Anonym said…

    Åhh shit även du..Näe håller mig borta från både dig och Hossan så ni inte smittar via bloggen :-)
    Krya på dig!

     
  • At 2009-02-17 11:21, Blogger -Nena- said…

    Stackars dig, det är inget vidare det där.
    Hoppas sonen håller sig frisk och att du kryar på dig fort.

     
  • At 2009-02-17 12:03, Blogger Hossan said…

    Ja, usch! OSS är det verkligen synd om! Det märkliga är att jag har inte hört om någon annan i bekantskapskretsen eller närheten som är sjuka?!

    Nu kryar vi på oss!

     
  • At 2009-02-17 14:10, Anonymous Anonym said…

    Din stackare! Hoppas det ger med sig snart. Styrkekramar till dig från mig :-)

     
  • At 2009-02-17 14:56, Blogger Kimmie said…

    Alla: Tack för alla snälla hälsningar! Mår lite bättre.

     
  • At 2009-02-17 18:12, Anonymous Anonym said…

    Åh, nej inte det nu också - fy vad jobbigt! Hoppas det går fort över...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter