Kimmietid

februari 20, 2009

En utmärkelse


Jag har fått en utmärkelse från http://nena.bloggagratis.se//
5 saker som jag inte kan vara utan:

Min son - Det finaste som finns för mig!
Hossan - Den person som jag kan berätta precis allt för utan att någonsin tveka.
Min syster - Det skulle varit mina systrar men nu finns bara en kvar som jag har så starka band till.
Mina andra fina vänner - Vänner gör en rik.
Böcker - Klarar inte en dag utan en bok.
Nu är det meningen att man ska skicka detta vidare till fem personer. Men jag kan inte välja ut så jag skickar den vidare till de som finns på min länklista. Nu har jag och Nena många gemensamma personer bland våra länkar men kanske någon känner sig manad.

Gör så här:
1. 5 saker jag inte kan vara utan.
2. Samt skicka vidare utmärkelsen till 5 st.
Bilden sparar man ner på sin egen dator och lägger på sin egen sida.
 
Hit Counter
Free Counter