Kimmietid

februari 22, 2009

Söndag igen

Tycker det är söndag hela tiden....
Som vanligt har jag nu strukit hela tvätten, all städning är klar och ett besök i ICA-butiken för uppladdning av mjölk, frukt och grönsaker har också blivit avklarat.
Snön verkar smälta undan i bra fart så förhoppningsvis blir det så att vi kan cykla imorgon, är helt less på bussåkande och annat trassel. Om några timmar kommer sonen hem från sin pappa - skönt med tid för mig själv men alltid lika skönt när han kommer hem också.

5 Comments:

  • At 2009-02-22 16:00, Anonymous Anonym said…

    När du väl hade ångan uppe hade jag kunnat dra fram dammsugarn till dig här hemma och du fått göra det jag inte haft lust med :-)

     
  • At 2009-02-22 18:41, Anonymous Anonym said…

    Jag håller med. Skönt när de åker och men goast är nog när de kommer :-) Mina åker till sin far om en kvart :-(
    Hoppas du har en bra söndagskväll!

     
  • At 2009-02-22 18:47, Blogger Kimmie said…

    Annica: Tack för erbjudandet men det räcker så väl med att städa min egen lägenhet =)

    Pisan: Jo, så är det - alltid lika mysigt när han kommer hem.

     
  • At 2009-02-22 19:14, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att ni kan cykla imorgon och slippa bussen.
    Måtte det bara inte frysa i natt för då blir det jobbigt.

     
  • At 2009-02-22 21:09, Blogger Kimmie said…

    Nena: Nja, då får det väl bli buss-skrället - men vi hoppas på att slippa.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter