Kimmietid

februari 27, 2009

Det är fredag!

Åhhh!! Så skönt. Är så vansinnigt trött så det ska bli underbart att koppla av och ha det lugnt och skönt ett par dagar.
Ikväll har jag tvättid och sonen och jag bestämde igår att vi ska göra egna hamburgare och ha till middag. Så lär det väl bli att jag kikar lite på Lets Dance också.

Imorgon har jag lite ärenden jag kan fixa om jag orkar och vill - inget akut. Födelsedagspresent till en syster som fyller jämnt ska fixas och jag vet inte riktigt vad hon ska få. Det lutar åt en korg eller låda fylld med goda viner. Det uppskattas det vet jag. Så blir det självklart melodifestivaltittande.

På söndag är det Hossans kalas och det blir alldeles säkert trevligt.

Lite lagom aktivitet och mycket vila - skönt!

4 Comments:

  • At 2009-02-27 10:48, Anonymous Anonym said…

    Ja, visst är det härligt med fredag! Och hemlagade hamburgare låter ju JÄTTEGOTT!! :-)
    Hoppas du får en riktigt go helg med mycket sömn och lugn och ro. Kram!

     
  • At 2009-02-27 11:25, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ha det skönt du med!

     
  • At 2009-02-27 11:57, Blogger -Nena- said…

    Låter som om det kan bli en riktigt trevlig helg med lagom saker i.

    Ha en skön fredag.

     
  • At 2009-02-27 13:00, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tackar, detsamma till dig.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter