Kimmietid

februari 24, 2009

Fettisdagen


Mums, det är ju fettisdagen idag!
Var och handlade rejält på lunchen - cykeln blev full. Passade på att köpa 2 semlor också som sonen och jag ska festa på ikväll. Det är liksom legitimt att vara en gottegris idag.
Skönt att få fixat handlandet också, det är så bra att jag kan cykla till affären som ligger nära min lägenhet så kan jag handla och hinna in och lämna allt och sedan cykla tillbaka till jobb och allt detta hinner jag på lunchen. Det blev mycket idag då jag laddade upp med toapapper, potatis och annat som tar plats. Så kan jag bara vara hemma ikväll och laga mat i lugn och ro.

2 Comments:

  • At 2009-02-24 15:34, Blogger -Nena- said…

    Det är skönt när handlingen är klar och man kan slippa det på kvällen.

    Hoppas semlorna smakar ikväll.

     
  • At 2009-02-24 16:27, Anonymous Anonym said…

    Har fuskätit för ett bra tag sedan dessa "fastlagsbullar" som vi kallar dem. Så idag äts inte dessa.
    Skönt att få hem en massa saker så slipper man tänka på det senare.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter