Kimmietid

mars 03, 2009

Köttbullarna inte helt som de ska vara

Detta berodde på att jag alltid brukar steka MASSOR och frysa in i burkar så jag kan ta fram när vi ska ha, det tar lite för lång tid när jag kommer hem från jobb annars tycker jag.
Mina hemgjorda var slut så det blev färdigköpta och visst de är också goda men inte detsamma.
Det får bli dags att göra en laddning igen. Gott blev det ändå med potatis och god sås och alla tillbehör. Vi blev mätta och belåtna trots allt.

Sonen har pluggat inför nytt prov som han ska ha på torsdag och nu satte han sig vid sin dator så då hamnade jag här. Ser att det börjar ett nytt program ikväll med Gordon Ramsey - jag gillar honom och jag gillar matlagningsprogram så kanske blir det en titt på det eller så spelar jag in det. Ha en skön kväll!

3 Comments:

  • At 2009-03-03 21:53, Blogger -Nena- said…

    Det ska vara hemmagjorda köttbullar, det är bäst.

    Funderar också på om jag ska se eller spela in Gordon.

     
  • At 2009-03-03 22:15, Anonymous Anonym said…

    Hmm du verkar vara ett gott föredöme för mig. Idag tog jag en av böckerna o lade mig ner i sängen för läsa. Skönt värre.
    I morrn steker jag väl köttbullar också.. :-D

     
  • At 2009-03-04 10:38, Blogger Kimmie said…

    Nena: Gordon blev inspelad hos mig.

    Annica: Visst är det härligt att koppla av med en bok.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter