Kimmietid

mars 02, 2009

Regn, regn, regn

Inte så bra start på veckan, cykeltur i ösregn till jobb. Men det var ju skönt när jag kom fram och fick gå in i värmen i varje fall.
Och ska man vara positiv så är det bättre med regn än snö - nu när jag längtar så efter våren.
Just nu sitter min syster med familj på flygplanet på väg till värmen, inte utan att man hade kunnat tänka sig att vara med där. De får det säkert jättehärligt!

Har inte så mycket planerat inför veckan, ska på föräldramöte på torsdagkväll.
Sen hade jag velat gå på bio och se "Män som hatar kvinnor" får väl se om jag kan ragga upp någon som vill se den.

Ha en bra måndag!

9 Comments:

  • At 2009-03-02 11:26, Anonymous Anonym said…

    Kul att gå på bio - det har vi inte gjort på länge...

     
  • At 2009-03-02 11:41, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det!

     
  • At 2009-03-02 14:28, Blogger -Nena- said…

    Bio är mysigt. Älskar att se film på bio.
    Gjorde det ofta förr, nu blir det allt för sällan tycker jag.
    Hoppas du hittar någon som vill gå med.

     
  • At 2009-03-02 15:03, Anonymous Anonym said…

    Minns inte när jag var på bio sist.

     
  • At 2009-03-02 15:05, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det är något visst med den stora duken och ljudet.

    Annica: Jag har redan varit 2 ggr i år faktiskt och det är mer än vanligt för mig.

     
  • At 2009-03-02 18:11, Anonymous Anonym said…

    Inget kul att cykla i ösregn. Här har det snöat idag, blaskig snö :-( Kul med bio! Hoppas du kommer iväg. Kramis!

     
  • At 2009-03-02 20:18, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Vi får väl se hur det går med bion - den lär nog gå ett tag eftersom den i helgen sålde slut på två biografer i Malmö samtidigt.

     
  • At 2009-03-03 07:05, Anonymous Anonym said…

    Jag går gärna på bio! När?

     
  • At 2009-03-03 08:01, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ja mailar dig.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter