Kimmietid

mars 04, 2009

En utmaning från Pisans blogg

1. Fyra TV program jag brukar se:
- House
- Greys Anatomy
- 2 ½ män
- Big Love

2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Jobbade
- Cyklade
- Lagade mat
- Bloggade

3. Fyra saker jag längtar till:
- Ljus och värme och inte från lampor och element utan naturlig sådan.
- Att denna jäkla finanskris tar slut.
- En lååååååång period när inget tragiskt händer.
- Semester.

4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Hälsa för mig och alla omkring mig.
- Att sonen kommer in på utbildningen han vill gå och får en ljus framtid.
- Att jag och Hossan vinner stort på Lotto.
- Att det resten av året och gärna längre bara händer bra saker.

5.Fyra saker jag tycker om att göra:
- Umgås med son, övrig familj och vänner.
- Film
- Böcker
- Att hinna bara vara.

6. Fyra saker jag avskyr:
- Cancer
- Elakhet
- Själviskhet
- Orättvisor

7. Fyra saker jag åt igår:
- Grovt bröd med ost och paprika (frukost)
- Soppa (Lunch)
- Apelsin
- Köttbullar (middag)

8. Fyra bloggar jag utmanar:
De som vill!
 
Hit Counter
Free Counter