Kimmietid

mars 07, 2009

Klantigt

Vid 12 idag så tågade jag ner till tvättstugan med en överfylld tvättkorg och två stora IKEA-kassar med tvätt och när jag släpat ner allt så upptäcker jag att satt upp tvättid först imorgon.
Så det var bara att släpa upp allt igen och nu står det i hallen för ett nytt försök imorgon.
Hade varit skönt att ha det avklarat men det är som det är.
Hela lägenheten är i varje fall städad och det känns jätteskönt.

Blev inte av att sticka ut och fixa present till min syster heller men det ska jag nog hinna med under veckan. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det till att vara slapp resten av lördagen.

3 Comments:

  • At 2009-03-07 21:18, Blogger Hossan said…

    Ingen vinst på lotto idag heller
    :-(

    Störigt med tvätten!

    Hoppas att resten av dagen är skön och avkopplande!

     
  • At 2009-03-07 21:38, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Vinsten kommer nästa helg.
    (har vi sagt nu i 22 år, =)

    Dagen har varit skön. Ren lägenhet och slappetid.

     
  • At 2009-03-08 18:33, Blogger -Nena- said…

    Ja ibland blir det så bara att man tänker en sak och gör en annan.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter