Kimmietid

mars 17, 2009

Det knakar och brakar

Där ute låter det en hel del, det knakar i fönsterna och brakar i balkongerna ovanför och omkring mig. Blåser väldigt mycket, hoppas det lugnar sig lite tills imorgon.
Sonen och jag har ätit en god middag med färsk pasta, strimlad kycklingfilé, diverse grönsaker och ostsås. Han har klarat av läxorna och jag har suttit och lagt in tråkiga räkningar på internetbank inför nästa vecka.
En liten tur till ICA har jag också klarat av, behövde ett par småsaker bara också köpte jag en leksak till vår lille hundkompis som kommer till oss på torsdag. Han är ju så söt.

4 Comments:

  • At 2009-03-17 20:50, Anonymous Anonym said…

    Vad är det för ras i den lille?
    Jobbigt när husen knakar så man tror allt håller på lyfta. Själv är man ju livrädd att takplåten ska ge sig vid storm när man bor i eget hus.

     
  • At 2009-03-17 21:07, Blogger Kimmie said…

    Min fyrbenta kompis är en Bichon Frisé - alltid glad och oerhört väluppfostrad, min svåger är verkligen hundmänniska.

     
  • At 2009-03-18 07:54, Blogger -Nena- said…

    Usch ja vad det storma i går. Gillar inte när det gör det, speciellt inte nattetid.
    Det är stormen -99 som satt sina spår.

     
  • At 2009-03-18 09:35, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det obehagligt att ligga och lyssna på storm - tycker jag med.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter