Kimmietid

mars 14, 2009

Vårlik lördag

Strålande solsken och kvittrande fåglar så härligt.
Bullarna blev bra, bekvämt att bara ta fram plåten och sätta in i ugnen. De var väldigt matiga och goda. Har varit iväg och köpt en fin liten blomgrupp med suckulenter som min syster ska få tillsammans med paketet. Så småningom ska jag sticka ut och träffa henne och gratulera i efterskott.
Sonens kompis ringde och var tvungen att ändra planerna, killarna hade bestämt att de skulle träffas idag men så blev kompisen tvungen att följa med på någon släktgrej så de ska träffas imorgon istället. Ha det skönt och hoppas ni har lika härligt väder som vi har här.

3 Comments:

  • At 2009-03-14 10:37, Anonymous Anonym said…

    Tack för smakrådet och även för receptet. Ska åka o köpa det jag inte har hemma så även jag ska testa nu. ha en fortsatt bra lördag. O vädret ja...Det ids jag inte ens nämna men vitt är det som faller :-D

     
  • At 2009-03-14 11:10, Anonymous Anonym said…

    Det verkar som att alla har fint vårväder idag. Men här är det grått. Kanske bryter solen igenom senare... Hoppas du får en fin lördag och en mysig stund med syrran! Kram!

     
  • At 2009-03-14 11:13, Anonymous Anonym said…

    Smart med de där bullarna som jäste över natten... V

    Vi åt också pizza igår o jag klämde i mig hela. Jag äter dock aldrig kanterna för då blir jag för mätt...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter