Kimmietid

mars 11, 2009

Onsdag igen

Inatt har jag sovit SÅ gott, gick och la mig tidigare än vanligt stoppade i öronpropparna.
Somnade strax efter 22 och sov som en stock tills klockan satte igång 06,10.
Det är en underbar effekt av att bara dricka Allevo - all energi tar slut och jag sover härligt skönt. En annan trevlig sak är att frukosten smakade jättegott imorse.

Igårkväll hände det inte så mycket, jag var en tur till ICA och handlade hem lite. Sonen tränade på Cross-trainern och vi höll på gemensamt en stund med min dator, bra att ha supporten i hemmet =)

7 Comments:

  • At 2009-03-11 10:52, Anonymous Anonym said…

    Hos oss är det dottern som är mest datorkunnig...

     
  • At 2009-03-11 10:57, Blogger Kimmie said…

    Helga: Skönt att ha hjälpen nära till hands.

     
  • At 2009-03-11 11:29, Anonymous Anonym said…

    Här började äldsta med plocka ihop datorer, sen ville även jag testa och nu är vi bägge i datorträsket. Yngsta och maken ropar på hjälp och äldsta och jag suckar och hjälper :-)

     
  • At 2009-03-11 11:49, Blogger Kimmie said…

    Annica: Praktiskt, sonen lär mig lite saker också.

     
  • At 2009-03-11 12:30, Blogger Hossan said…

    God sömn kan göra under! :-)

     
  • At 2009-03-11 13:08, Blogger -Nena- said…

    Vad skönt att du fått sova ordentligt i natt.
    Det är bra när det finns någon som kan hjälpa när datorn behöver lite omsorg.

     
  • At 2009-03-11 13:13, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Visst kan det, känner mig som en ny människa.

    Nena: Ja, det är skönt att ha någon att rådgöra med när man är lite tveksam. Det var inget allvarligt bara lite strul med virusprogrammet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter