Kimmietid

mars 09, 2009

Systembolaget istället för promenad

Inte lika nyttigt kanske men jag cyklade dit i varje fall. Kollegan hoppade av promenaden och jag kände inte för att gå ensam. Så det blev en tur till Systembolaget och inhandlande av en låda till flaskor och några fina viner att stoppa i den - detta är present till systern som fyllt år.
Skönt att ha det fixat så får vi se om jag kan komma iväg och överlämna detta + blommor nästa helg om hon är ledig.

Är så trött just nu så jag känner inte alls för att fortsätta flänga runt, det blir mycket cyklande idag - ska hem från jobb och sedan iväg igen till väninnan och sedan såklart hem senare ikväll.
Men när jag väl är där så är det värt det - det vet jag ju.

4 Comments:

  • At 2009-03-09 15:42, Blogger -Nena- said…

    Skulle läsa här innan jag skrev i förra inlägget.
    Tråkigt att promenaden blev inställd men skönt att presenten är fixad.

     
  • At 2009-03-09 18:03, Anonymous Anonym said…

    Du får massor av motion av ditt cyklande kan du berömma dig själv med i varjefall :-D

     
  • At 2009-03-10 08:00, Blogger Hossan said…

    Syster blir nog glad för den presenten! :-)

     
  • At 2009-03-10 08:22, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja alltid skönt när det är klart.

    Annica: Motion är ju bra.

    Hossan: Ja, jag tror det i varje fall.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter