Kimmietid

mars 10, 2009

Trötta tisdag

Idag är jag trött - inte så att vi höll på sent men som vanligt häller jag i mig en massa kaffe och då är sömnen körd. Somnade ett tag efter midnatt och det räcker inte riktigt när man ska upp 06,10. Vi hade trevligt igår åt en god pastarätt och sedan glass till kaffet.
Mycket att prata om har vi som alltid och värdinnans tonårsbarn var också med när vi åt och de är hur trevliga som helst.
Nästa gång vi ska ses är det min tur och då kan man hoppas på att vi fått lite varmare så det kanske kan bli en grillträff.

Idag kör jag en Allevo-dag, lever på flytande och lite frukt så ikväll kommer jag nog att somna vid 21-tiden. Kände mig lite extra svullen igårkväll så jag tänkte rensa kroppen lite.

9 Comments:

  • At 2009-03-10 08:33, Blogger Hossan said…

    Inte konstigt att du är trött! Nu är vi för gamla för att vara ute och "festa" mitt i veckan - ooopps DU är ju inte gammal ÄN. :-)

    Missade du databordet, missade du kanske också att jag vann 1000 kr på triss igår? :-P

     
  • At 2009-03-10 08:36, Blogger Kimmie said…

    VA! Vad kul. Köpte du ett databord då eller? Grattis till vinsten.

     
  • At 2009-03-10 08:37, Blogger Hossan said…

    TACK! Ja, jag var på Ikea för att prova sängar när vi på fyndhörnan hittade detta bord.

     
  • At 2009-03-10 09:07, Anonymous Anonym said…

    Det blev flytande här också igår kväll... men det var ett glas vin. Vi firade en kapten som snart går i pension efter 45 år i tjänst hos oss.

     
  • At 2009-03-10 09:34, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ett glas vin smakar nog bättre än Allevo men ibland kan det behövas lite rensning.
    Trevligt med lite firande.

     
  • At 2009-03-10 13:08, Anonymous Anonym said…

    Dricker själv inte vanligt kaffe bara cappuccino. Men uppiggande är det trots det lilla koffein det har.
    Måste googla på vad Allevo var..Njaa inget för mig det såg jag.

     
  • At 2009-03-10 13:25, Blogger Kimmie said…

    Annica: Allevo är inget för någon men det känns bra dagen efter.

     
  • At 2009-03-10 13:27, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att du får en tidig kväll i kväll då så du kan hämta in lite sömn.

     
  • At 2009-03-10 13:32, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack Nena, så blir det säkert.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter