Kimmietid

mars 13, 2009

Nästan äckligt mätt

Jag var jättehungrig och pizzan var mycket god, jag har alltså inte klämt i mig hela men mycket av den. Smakade mums! Sonen var också helnöjd.
Tvätten är tvättad och ska bara bli torr så jag har några turer till källaren kvar.
Har fixat ihop bullarna - de står i kylen och förhoppningsvis jäser. Fredagskvällen är alltid så skön, jag fixar och donar som de flesta andra kvällar men den har en speciell känsla. Att veta att väckarklockan inte börjar jäklas med mig klockan tio över sex är skönt.

Hoppas ni har det skönt, ikväll blir det Lets Dance och nu hoppas jag verkligen att Elisabeth åker ut.

4 Comments:

  • At 2009-03-13 21:19, Anonymous Anonym said…

    Fixar du frallorna nu? Säg till om de smakar okey sen. För det lät ju rätt enkelt och innehållet i dem var ju inte totalt fel heller.
    Ha en fortsatt bra kväll

     
  • At 2009-03-13 21:51, Blogger Kimmie said…

    De ligger i kylen och jäser, ska gräddas på morgonen, jag rapporterar då om de blev goda.

     
  • At 2009-03-14 07:49, Blogger Hossan said…

    Vem orkar baka bullar?? När var de klara sa du.... :-D

     
  • At 2009-03-14 10:14, Blogger -Nena- said…

    Nybakta frallor till frukost är ju inte helt fy skam så där på lördagen.
    Jag hoppas att du sovit gott och fått sovmorgon.

    Och ja nu var det Elisabeths tur att åka hem ;)

    Ha en fin dag!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter