Kimmietid

mars 12, 2009

Rapport från 50-åringen

Systern ringde och berättade om resan och de hade haft det jätteskönt. Inte strålande solsken hela tiden men 20-21 grader och det kan man stå ut med så här års.
Massa mysiga restaurangbesök och utflykter - jag tyckte det lät jätteskönt. Ska träffa henne ett tag på lördag, de hade hoppats på att besöka sin stuga då men som vädret ser ut blir det kanske inte så - för min del kvittar det vilket jag tar mig lika gärna till stugan som hem till dem.

Nu ska jag ut och svära lite (Annica säger att det fungerar för att ta bort snön) så att eländet är borta imorgon.

Lyxfällan nästa - behöver känna mig lite klok igen.

4 Comments:

  • At 2009-03-12 21:21, Blogger -Nena- said…

    Går ut och svär lite jag också då kanske innan soffan.
    Vill verkligen inte ha skiten nu.

    Låter som en bra semester som 50 åringen fått ;)

     
  • At 2009-03-12 21:40, Anonymous Anonym said…

    Om 24 timmar med mängder av svordomar så är snön inte kvar.LOVAR. Eller rättare sagt den faller inte ner längre. Sänd till Sibirien med det NU

     
  • At 2009-03-13 08:31, Anonymous Anonym said…

    Då vill jag också ut och svära...

     
  • At 2009-03-13 08:58, Blogger Kimmie said…

    Alla: Damer står och svär över hela landet =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter