Kimmietid

mars 16, 2009

Troligtvis hundvakt

Svågern ringde och han måste vara hemifrån torsdag-fredag, han undrade om jag med hjälp av en granne till honom kan passa deras ja, det är ju bara hans nu men jag kommer alltid att se den lilla söta hunden som min systers också. Han måste ge sig iväg torsdag förmiddag och då kunde grannen ta honom, sen ska jag hämta hit honom efter jobb och så ska han stanna här över natten så lämnar jag honom till hans granne igen innan jag går till jobb på fredag.
Klart jag gör det. Sedan kommer han hem igen under fredagen så det var bara att han inte ville pracka på grannen ansvaret hela tiden och jag hjälper ju gärna till.
Sonen är mycket förtjust i den lille rackaren också så det blir bra.
Lite obehag känner jag av tanken eftersom sist han var här över natten var den natten då min syster sedan gick bort på morgonen.

3 Comments:

  • At 2009-03-16 20:22, Blogger Hossan said…

    Jag kan förstå att du känner lite obehg med tanke på det som hänt, men jag tror att när han väl är där så går obehaget över - han är ju ett riktigt charmtroll och han blir säkert glad över att komma och hälsa på er!

     
  • At 2009-03-16 20:25, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det går säkert bra! Vi kommer att gulla oavbrutet med honom.

     
  • At 2009-03-17 08:32, Anonymous Anonym said…

    Det blir säkert jättemysigt ändå. Gulligt av dig att ställa upp!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter