Kimmietid

oktober 12, 2008

Trist för sonen

Han hade bestämt med en klasskamrat som skulle kommit hit i förmiddags, istället kom det ett SMS att killen som skulle kommit hade gjort något han inte fick igår och nu hade utegångsförbud. Så kan det gå.
Istället har sonen pluggat en del inför ett historieprov han har i veckan, så tog han en cykeltur ut och köpte farsdagspresent till sin pappa - skönt att ha det avklarat. Nu sitter han vid sin dator lite.

Själv har jag strukit tvätten, slagit in presenter till särbon och nu ska jag slänga mig på soffan och titta på Desperate Housewives från veckan.
Man blir rätt slö och trött av att inte äta, känner mig inte hungrig men lite matt.
"Thai-soppan" från Allevo var inte så dum faktiskt, för att vara bantningspulver - rätt bra kryddad. Men det går ju inte att jämföra med riktig mat förståss. Men det kan det vara värt om det hjälper mot min "svullna" känsla.

1 Comments:

  • At 2008-10-13 08:22, Anonymous Anonym said…

    Synd om sonen, men han hittade ju på annat att göra iaf...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter