Kimmietid

oktober 10, 2008

Läskig dörrvakt

Detta hade sonen anmält sig till att vara på ett disko för låg- och mellanstadiet i samband med Halloween på skolan. Nu får han tyvärr hoppa av detta uppdrag eftersom det var samma kväll som jag bjudit hem hela släkten för att fira hans 15-års dag. Han hade dålig koll på datumen.
Annars tyckte jag det var gulligt av honom att vilja ställa upp. Synd att det skulle vara just den dagen.

Det är strålande solsken ute och snart är det lunchrast - då blir det nog en liten cykeltur i solen.

4 Comments:

  • At 2008-10-10 13:32, Anonymous Anonym said…

    Hej, låter underbart med en cykeltur i solen. Här är det molnigt, men skönt höstväder...
    Vill bara tipsa om min blogg där jag skriver om hur det är att vara barn till missbrukare. Idag skriver jag om de "symptom" man får när man lever i en missbrukarefamilj. Vi barn överlever barndomen, vi lever inte och njuter av livet som andra gör.
    Välkomna att titta in.
    Lycka till med kalaset :)
    Nike

     
  • At 2008-10-10 13:54, Blogger Kimmie said…

    Hej Nike, hade gärna tittat in men du har inte lämnat någon länk eller blogg-adress.
    Ha det bra!

     
  • At 2008-10-10 16:20, Blogger -Nena- said…

    Synd att det var samma dag, det var verkligen gulligt att ställa upp för de mindre.

    Här regnar det just nu och har gjort en stund. Hoppas du fick behålla solen och kom iväg på en cykeltur.

     
  • At 2008-10-10 17:19, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja visst var det snällt, han ska visst ställa upp på att göra affischer istället nu trodde han.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter