Kimmietid

oktober 08, 2008

Så var det Onsdag

Fixade en massa i min hall igår och det blev riktigt snyggt med de nya fotoramarna, plockade också undan en hel del foton så det blev bara några kvar.
Sen fick jag äntligen ramat in en bild jag köpte i Italien i somras och hängt upp den så jag blev väldigt nöjd, ibland behövs det inte så mycket för att förändra.
Vill ha nya taklampor/plafonder i hallen också men det är ingen brådska med det - får bli när jag springer på något snyggt.

Nu är vi mitt i veckan, sonen har spanskprov idag och fysikprov imorgon - full rulle.
Ikväll kommer särbon få se om vi tar tag i att börja plocka undan uteplatsmöblerna eller om vi spar det till helgen.

2 Comments:

  • At 2008-10-08 18:06, Blogger -Nena- said…

    Måste också köpa ramar till de nya fotona och skulle vilja precis som du byta ut så alla får samma.

     
  • At 2008-10-08 22:31, Anonymous Anonym said…

    Ser att ni har att göra...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter