Kimmietid

oktober 07, 2008

Svarta ramar

Sonens skolfoto blev ju till stor belåtenhet och igår ramade jag in det och hängde upp det i hallen - hade köpt en snygg svart ram som skulle passa till. Den passade jättebra och var så snygg att jag nu vill byta ut alla ramar i hallen och även plocka ner en del foton, vi har rena fotogalleriet i hallen med mestadels foton på sonen. Han tyckte också att det var på tiden att en del av dessa skulle plockas ner så jag har köpt några extra ramar och får se om jag känner för det ikväll.
Tänkte i första hand rama om några svart/vita ungdomsfoton på mina föräldrar jag har där också. Sen får sonen vara med och välja vilka foton på honom som kan få hänga kvar, det var väl egentligen bara två utav sju som han riktigt gillade. Det ena för att det var från förskoleklassen och till med han själv kan se att han var hemskt gullig på det - det andra är ett foto hans pappa tagit på honom där han ser ut som en liten cool cowboy även på detta är han rätt liten.
Tänk vad mycket minnen foton framkallar.
 
Hit Counter
Free Counter