Kimmietid

oktober 03, 2008

Sursyrran

Ingen snäll rubrik och jag vet inte om hon tänker skärpa sig men jag har inte fått något svar ännu på inbjudan. Däremot har två av hennes vuxna barn svarat. Den äldsta med familj kommer, jättekul. Den andra med familj är utomlands på semester när festen går av stapeln och det är ju en rätt bra ursäkt, kul att hon svarade med en gång i varje fall. Redan av de svar vi fått nu så blir det fullt hus. Men jag kan inte låta bli att vänta på svaret från just henne, önskar att jag inte brydde mig. Min äldsta syster som är sjuk kan jag inte bjuda den dagen pga av smittorisken - hon är oerhört infektionkänslig och att ha henne här med dagisbarn och en massa vuxna människor som kan bära smittor kan jag inte ha på mitt samvete, hon får komma en annan dag när det bara är vi. Sen kommer ju Hossan - min bästaste vän - och något jag tycker är jättekul - min exmans "flickvän" (tycker det ordet är så knäppt när man är över 25 år) kommer, coolt - fräck kvinna som kommer och firar vår son ihop med min familj, jag ser fram emot att träffa henne. Min exman har alltid haft en viss smak när det gäller kvinnor så det blir spännande att se om vi är lika eller om han helt bytt stil.
 
Hit Counter
Free Counter