Kimmietid

september 28, 2008

Greys Anatomy och stryktvätt

Tvätten har blivit struken, sonen är med en kompis och jag ligger på soffan och har just sett sista avsnittet av säsong 4 - Greys Anatomy. Dessa har inte nått sverige än och jag är så nöjd med att sonen tipsade mig om sidan Watch TV Sitcoms.com tror jag ska titta på det allra nyaste avsnittet nu också. Det som är nytt i USA, del ett av säsong 5. En något slapp söndag är det men det känns skönt - kan behövas att var slapp ibland.
Veckan som kommer bjuder på jobb som vanligt + att jag ska till en väninna på tisdagkväll och har föräldramöte på torsdag så det blir inte så mycket tid till att slappa då.

Sen ska jag steka upp lite fläskfilé med potatiskroketter och någon god sås till mig och sonen ikväll.

Ha en bra söndag!

2 Comments:

  • At 2008-09-28 21:08, Anonymous Anonym said…

    Visst tusan måste man få vara slapp ibalnd... annars orkar man inte med...

     
  • At 2008-09-29 08:01, Anonymous Anonym said…

    MUMS! Fläskfilé är gott!

    Tyvärr ingen vinst denna veckan heller.......

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter