Kimmietid

september 24, 2008

Ny dag - mitt i veckan

Så var det onsdag igen och sonen var glad imorse för han är ledig imorgon. Han tycker studiedag är toppen även om han tyckte den kunde varit på fredag istället.
Ikväll kommer särbon och eftersom väderleksrapporten säger sol så bestämde vi oss för att grilla ikväll, snart är det väl dags att plocka undan grillen så man får passa på.
Kotletter blev lagda i marinad imorse.

Jag skulle också vilja ha en ledig dag imorgon..... men jag har inte många semesterdagar kvar så jag får väl låta bli.

2 Comments:

  • At 2008-09-24 13:49, Blogger -Nena- said…

    Kan inte arbetsplatserna också införa studiedagar ;)
    Visst är det skönt när det kommer en studiadag så där mitt i veckan men mina gillar också bäst då de infaller en fredag eller måndag.

    Hoppas det fina vädret håller isig till grillningen ikväll.

     
  • At 2008-09-24 16:21, Blogger Kimmie said…

    Nena:
    Det där med studiedag på jobb låter inte så dumt.
    Men jag har ny chef och ska nog inte komma med underliga förslag än =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter