Kimmietid

september 23, 2008

Tandsten borta

Besöket hos tandläkaren gick bra, jag hade tandsten och det tog hon bort med en gång några andra problem fanns inte som behövdes åtgärdas idag. En gammal lagning (från mellanstadiet eller så) var sliten och hon trodde vi skulle behöva byta den snart men kanske håller den tills nästa år. Det gjorde ingen skada att ha den så eftersom den är hel så jag får helt enkelt ringa om jag får problem med den.

Sedan blev det rester från gårdagen till middag och jag var iväg och köpte en ny krukväxt också som jag behövde (en var vissen).

3 Comments:

  • At 2008-09-24 07:51, Anonymous Anonym said…

    Sicken lyx "bara lite tandsten" :-)
    Skönt att det gick bra och skönt att ha det gjort.

     
  • At 2008-09-24 08:28, Anonymous Anonym said…

    Jag tycker det är så obehagligt hos tandhygienisten när de ka ta bort tandsten. Sist fick jag bedövningssalva - det var skönt!

     
  • At 2008-09-24 09:35, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Lyx vet jag inte precis men det är klart om man jämför med dig.

    Helga: Min tandläkare sköter allt det där så jag går bara hos henne.
    Helt klart är det inte skönt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter