Kimmietid

september 20, 2008

Knaak

Aj som ____!
Jag städar som vanligt på lördagen när sonen är hos sin pappa, tappade en grej i golvet och bockade mig ner för att plocka upp det och det bara knakade till ryggen och nu har jag ont som bara den!
Dessutom har jag det mesta av städningen kvar så jag lunkar runt här som en gammal tant och försöker göra nytta ändå. USCH! Naturligtvis tappar man saker hela tiden nu eftersom det gör ont att böja på kroppen.
Nåja, jag får smörja in mig med Zon och vila en stund så hoppas jag att det lättar.

2 Comments:

  • At 2008-09-20 15:48, Anonymous Anonym said…

    Avbryt genast städningen o vila!! Hoppas det släpper snart...

     
  • At 2008-09-21 02:17, Blogger -Nena- said…

    Aj aj aj det var inget vidare.
    Ta det lugnt och vila din rygg.

    Krya på dig.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter