Kimmietid

september 16, 2008

Mitt på dagen

Det gick ganska snabbt imorse jag var på jobb redan vid 9,30.
Just nu sitter sonen och skriver sitt prov som han var lite nervös inför. De har fått ny lärare i SO och denne lärare har tydligen ett rykte om sig att ge svåra prov och att rätta oerhört strikt.
Vi får väl se hur det går - jag tyckte att han kunde det bra igår när jag förhörde honom.

Ikväll ska jag laga till Laxfilé till oss till middag, sonen ville ha med potatis och hollandaisesås så jag får väl ta ett snabbt stopp på ICA eftersom vi inte hade potatis hemma. Kan behövas lite grönsakspåfyllning också så det blir nog bra.

Ha en skön Tisdag.

2 Comments:

  • At 2008-09-16 16:48, Anonymous Anonym said…

    Jag är så lycklig att efter en start i ottan ha rester från två middagar att plocka fram. Två av oss får bandpasta med köttfärssås och två av oss ugnsrostade potatisar med zuccini och rosmarin och fläskfilé...

     
  • At 2008-09-16 19:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Visst är det skönt att ha rester att ta till ibland.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter