Kimmietid

september 15, 2008

Det fanns en utmaning hos Helga

5 saker i min frys;
Fläskfilé
Frysta portioner av diverse rester
Falukorv
Frysta hallon
Lax
(Lite väl mycket is också)

5 saker i min garderob (jag har klädkammare);
En massa kläder i flera olika storlekar eftersom jag ändrar storlek lite då och då
Många par skor
En bal toalettpapper
Papperskasse med flaskor och burkar som ska pantas
Ett bra gömställe där jag stoppar undan presenter som köps till sonen när det närmar sig födelsedag eller jul.

5 saker i mitt badrumsskåp;
Dove hudkräm
Loreals ansiktskräm
5 olika mascaror
Burberry Summer parfym
Dove Rollon
(+ mycket mer som nog borde sorteras igenom)

Någon annan som känner sig manad???

1 Comments:

  • At 2008-09-16 06:48, Anonymous Anonym said…

    Ha ha ha, jag ska göra den när jag kommer in på min blogg igen, den "försvann" nu efter mitt senaste inlägg.....

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter