Kimmietid

september 15, 2008

En vacker höstdag

Det har vi här i Malmö idag, det är strålande solsken och det var ca 9 grader när jag och sonen cyklade iväg imorse. Så här kunde hösten se ut hela tiden.
Lite tungt är det med måndag, sonen har dessutom ett stort prov imorgon så kvällen lär bli att han pluggar, jag förhör honom och han berättar hur tråkigt det är ett stort antal gånger.

Övriga planer är att laga spagetti, köttfärsen ligger i kylen och tinar. Behöver handla lite också men det kan jag kanske hinna med på lunchen.
Imorse när jag drog upp persiennerna och solen stod rakt mot mitt sovrumsfönster så upptäckte jag också att mina fönster är helt hemskt smutsiga - ännu ett projekt för veckan.

3 Comments:

  • At 2008-09-15 08:51, Anonymous Anonym said…

    Suck, tala om inte om att putsa fönster - inge kul! Jag putsar dem gärna men blir aldrig nöjd med resultatet. Sist tog jag hit ett proffs och det blev bättre än någonsin.

     
  • At 2008-09-15 09:06, Anonymous Anonym said…

    Jag tror att min balkonginglasning har blivit utbytt och ersatt med "frostat" glas......... Say no more.

     
  • At 2008-09-15 09:47, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jag har rätt lätt att komma åt eftersom jag bor på bottenvåningen så jag kan bara gå ut och ställa mig, känns för slött att be om hjälp då.

    Hossan: Hi hi, ja något åt det hållet kanske.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter