Kimmietid

september 10, 2008

Behöver ideér

Har en massa ärenden som måste göras inom den relativt nära framtiden.
Sonen behöver en ny vinterjacka, han behöver också ett par skor som inte är gympa-skor.
Jag måste köpa färdigt present till min ena systerson som snart fyller år.
Särbon fyller också snart år och det är där jag behöver komma på någon lysande idé.
Vad i hela friden ska jag köpa till honom - jag har inte en endaste idé!?
Det är så svårt - om han vill ha något, då köper han det han har aldrig några direkta önskningar på något. Så då måste jag komma på något han vill ha men som han inte vet att han vill ha.
Lätt va?

6 Comments:

  • At 2008-09-10 11:57, Blogger -Nena- said…

    Sådant är jättesvårt. Hoppas du lyckas hitta något som passar särbon.

     
  • At 2008-09-10 11:57, Blogger -Nena- said…

    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

     
  • At 2008-09-10 22:37, Anonymous Anonym said…

    Ge honom en upplevelse. En god middag på restaurang, biobesök med smågodis, spa, resa, konsert eller bara en puss :)

     
  • At 2008-09-11 08:06, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, jag får fortsätta fundera.

    Helga: Jo, jag har givit honom presentkort på massage någon gång tidigare får väl se om jag kan tänka ut något sådant.

     
  • At 2008-09-11 08:44, Anonymous Anonym said…

    Det är väl inte denna månaden utan nästa väl? Så jag inte missar det.

    Ska ni vara hemma så är det smörgåstårta som gäller, men det är klart inte presenten i sig.

    Present, ja det är hur svårt som helst ju. Har han ergonomisk kudde? Tänker på att han har ont i ryggen så något som kanske skulle kunna hjälpa där...
    Brännbara DVD-skivor fast som du sagt så köper han allt han behöver precis när han behöver det.

    Nej det för väl bli biljett till något kul föreställning som kommer i höst/vinter?

     
  • At 2008-09-11 09:17, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Tack för alla tips, Kudde har han redan men han har ingen hemma hos mig så det kunde jag kanske köpa. Sedan har vi redan biljetter till en Show i höst så jag vet inte om det dyker upp så mycket mer han är pigg på.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter