Kimmietid

september 08, 2008

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTT

Vad jobbigt det var idag, jag kunde alltså knappt ta mig upp ur sängen.
Jag fick ju tvinga mig upp, man måste ju och efter en dusch så lättade det litegrann.
Det är i varje fall vackert väder och jag och en kollega har redan bestämt att vi ska ut och promenera på lunchen, det kan kanske pigga upp.

Det blev inget filmtittande igår - sonen fick ett ryck och började sortera undan spel som inte spelats på länge och som han är för stor för, de få som fick stå kvar var Monopol, Geni, Cluedo och Schack. Så då ska han säkert sätta in ännu fler annonser för att sälja grejer. Det är ju bra - men det är rätt tröttsamt med alla samtal och folk som ska komma och titta på allt.
Sådana ryck får man ta vara på - det händer inte så ofta. Det blev fint i hyllorna och vi hjälptes åt att sätta ner allt i källaren så länge.

2 Comments:

  • At 2008-09-08 13:32, Anonymous Anonym said…

    Åh, vi har också massor att sälja - särskilt dottern... vi brukar stå på loppis men nu var det längesedan...

     
  • At 2008-09-08 18:59, Blogger -Nena- said…

    Loppisen som vi tänkte ha har inte blivit av och jag kan inte se den inom snar framtid heller så annons på blocket eller något kanske vore en idé

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter