Kimmietid

september 04, 2008

Han fick bli hemma idag också

Han var ju klart bättre men när jag väckte honom imorse kände han sig rätt eländig ändå.
Det får alltså bli en vilodag till - förhoppningsvis kan han gå imorgon istället.
Själv börjar jag känna mig nästan normal så det ska nog inte bli några problem med mina roliga planer på lördag.
Igårkväll tittades det på nypremiärer hemma hos oss - först Idol och sedan Heroes.
Ser ut som om det blir samma plan för ikväll, båda programmen går ju idag igen.
Fast ikväll har jag tvättid också så det ska också klaras av.

1 Comments:

  • At 2008-09-04 13:20, Blogger -Nena- said…

    Vad skönt att du börjar känna dig normal och att sonen är bättre också.
    Hoppas på att det är samma snabb-bacill som vi fått här hemma.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter