Kimmietid

augusti 30, 2008

Lyckad shoppingtur

Vi hittade ett par jättesnygga svarta jeans till sonen och en svart/vit tröja till det.
Han hade behövt någon mer tröja men vi hittade inte fler han gillade så det får bli en annan dag.
Till mig fick jag tag i ett par enkla, praktiska och sköna svarta skor.
Så blev det en tur in på både apotek och systembolag också så det känns som om vi hunnit med mycket. Jag behövde köpa vitaminer och så tänkte jag att jag kunde köpa lite vin när jag ändå gick förbi systemet.
Efter denna shopping stack vi hem och sonen ringde en kompis medan jag for vidare till ICA så nu har jag handlat hem vad som behövs till kvällens middag också.

Nu är klockan bara lite över tolv och vi har hunnit hur mycket som helst.

Ha en härlig lördag.

1 Comments:

  • At 2008-08-30 12:25, Anonymous Anonym said…

    Det låter som en mysig lördag med lite shopping och en god middag till kvällen. Ha det så mysigt!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter