Kimmietid

september 01, 2008

Tillbaka från tandläkaren

En inflammation längst in fanns det men hon trodde snarare att den kom ifrån någon annan infektion jag har i kroppen än att den skulle vara orsaken till febern.
Nåja hon rengjorde lite extra och satt dit bakteridödande medel så det kanske kan ta bort svullnaden lite, får väl se.
Det var i varje fall inget kul att cykla i motvind med feber en rätt bra bit så nu ska jag vila mig.
Snart kommer sonen hem från skolan.
Jag hoppas att febern ska ge med sig så att jag kan gå och jobba imorgon.

2 Comments:

  • At 2008-09-01 20:26, Anonymous Anonym said…

    Det där låter inget vidare!
    Hoppas att du mår bättre och att både infektion och febern ger med sig!!

     
  • At 2008-09-01 22:07, Blogger -Nena- said…

    Usch usch inget vidare.
    Krya på dig!

    Och tack för tipset om tv-program.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter