Kimmietid

september 01, 2008

Ont och febrigt

Är hemma från jobb idag, har en svullnad längst in bakom kindtanden och antar att det har blivit någon form av infektion där som ger mig feber. Tur i oturen så har jag fått en tid hos tandläkaren i eftermiddag hoppas att hon kan göra något som lättar.
Ligger nu på sängen med laptopen bredvid mig och tittar på amerikanska Survivor (Robinson)
tittar på www.watchtvsitcoms.com det finns en massa serier där man kan titta på helt lagligt och utan att ladda ner något till sin egen dator. Nu ska jag ta ett avsnitt till innan det är dags att fara iväg till tandläkaren. Har precis tagit ett par Panodil för att febern ska lätta innan jag ger mig ut.
Ha en bra måndag.

1 Comments:

  • At 2008-09-01 12:27, Anonymous Anonym said…

    Oj är du sjukling idag - vad trist!! Tur du har lite att kika på samtidigt som du vilar!! Krya på dig!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter