Kimmietid

september 06, 2008

Danmarksdagen

Lördagen är här och jag har just dammsugit vardagsrummet, försöker få undan lite eftersom jag vet att jag inte vill ha allt tråkigt jobb kvar tills imorgon. Mitt och sonens rum blev städade igårkväll. Nu ska jag bara tvätta av golvet härinne också sen får resten vänta.
Vi lunchtid kommer en väninna hit och vi ska ta bussen tillsammans till centralen där ytterligare en väntar sen blir det tåg till Danmark där ännu en hämtar upp oss. Det ska bli en trevlig dag hoppas jag. Vi har haft denna traditionen i många år och det brukar bli - massor av fantastisk mat, goda viner och väldigt mycket prat om allt som händer i våra liv.
Hon som hämtar upp oss i Danmark har dessutom nyligen fyllt jämna år så vi har köpt jättefina presenter till henne, hoppas hon blir glad.

Ha en skön lördag allihop - kanske dyker jag upp här sent ikväll/natt när jag kommer hem.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter