Kimmietid

september 09, 2008

Bara Tisdag

Känns som arbetsveckan redan pågått i 4-5 dagar, förstår inte varför jag är så trött.
Jag lägger mig i vettig tid men när jag ska upp på morgonen får jag släpa mig upp.
Det är väl en höstchock, jobbigt att vi återgått till vinter-arbetstid, en halvtimme längre per dag verkar kanske inte så mycket men det känns för man hinner inte lika mycket på kvällen.
Sedan är det faktiskt inte riktigt ljust när jag stiger upp längre heller och det kan också påverka.

I vilket fall som helst, ikväll ska sonen och jag äta köttbullar tänkte jag. Gjorde många sist så jag har färdiga i frysen, då behöver jag bara koka potatis och fixa sås och lite grönsaker - gott och inte så mycket jobb.

5 Comments:

  • At 2008-09-09 17:40, Anonymous Anonym said…

    Förkylningen sitter kanske kvar i kroppen med? Du var inte hemma så många dagar.

    Jobbigt med mörker och att det blir kallare (kallt är väl ok så länge solen också skiner)

    Jag tycker att tiden känns fruktansvärt seg och evig.
    Ansträngande att bara andas...

    Vet egentligen inte VAD som är problemet, men att jag HAR problem med något är helt uppenbart för mig själv - fast jag vet inte vad jag ska göra????

    Säkert att du vill att vi ska ses?!

     
  • At 2008-09-09 19:03, Blogger Kimmie said…

    Helt klart, om du vill och orkar!
    Det är alltid kul att träffa dig och så fixar jag lite gott käk och sånt. Som sagt helt upp till dig.

     
  • At 2008-09-09 21:36, Blogger -Nena- said…

    Var helt säker på att det var torsdag imorgon men så fel jag hade.
    Sköt om dig!

     
  • At 2008-09-09 21:36, Blogger -Nena- said…

    Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

     
  • At 2008-09-10 08:25, Anonymous Anonym said…

    Perfekt att göra lite extra när man ändå "rullar". Det är helt klart mycket mörkare nu. Jag steg upp vid 4.30 en dag och jag såg knappt nåt...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter