Kimmietid

september 16, 2008

En lite lugnare morgon

Idag har jag sovit till 6,45 istället för 6.10 och det var riktigt skönt. Det är så att vaktmästaren ska komma hit igen för att denna gång fixa en rinnande toalett. Hans första tid är klockan 9 så jag har fått ta några timmar tjänstledigt. Så nu sitter jag här med kaffekoppen - inte dumt med en lugn start på dagen, passar extra bra idag då sonen börjar senare.

Drömde en stressig dröm inatt - drömde att det var julafton och alla skulle komma hem till oss.
Så långt inget konstigt, men medans jag skar upp julskinka så upptäckte att jag glömt köpa mer än hälften av maten som behövdes + att jag glömt att ta fram det mesta av julpyntet. Här utvecklades drömmen till att jag och särbon och sonen sprang omkring och försökte få tag i det som behövdes i olika butiker. Puuuhh!

1 Comments:

  • At 2008-09-16 11:34, Anonymous Anonym said…

    Inte en chans att du inte skulle ha julpyntat i tid till jul och inte en chans att du inte skulle ha mat av alla sorter och i mängder. :-)
    Jobbigt med sådana stressdrömmar!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter