Kimmietid

september 18, 2008

Tvättdags igen

Idag var jag ute och cyklade på lunchen och köpte ett par snygga mockahandskar till sonen, får man bara hoppas att han inte slarvar bort dem med en gång.
Nu är tvätten igång, sonen och jag ska äta samma middag som igår eftersom särbon inte kom så blev det mycket mat över. Har hunnit med en liten tur till ICA också för att köpa lite gott-gott inför helgen. Blev nog lite överdrivet eftersom jag var lite hungrig redan i affären.
Både någon extra god ost, lite kex, choklad och en påse chips hamnade i påsen.
Nu ser jag fram emot en skön kväll och imorgon är det fredag.
Som det ser ut nu så får min syster komma hem från sjukhuset imorgon och det är skönt.

1 Comments:

  • At 2008-09-18 18:30, Blogger -Nena- said…

    Blir lätt så att lite för mycket slinker ner när magen kurrar ;)

    Håller tummarna för din syster.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter