Kimmietid

september 17, 2008

Handskar på

Nu är hösten här på riktigt - jag fick dra på mig handskar idag när jag skulle cykla till jobb.
Jag tycker det är tidigt - men det är strålande vackert därute.
Sonens handskar var för små (vilken överraskning då) förutom termohandskar och det ville han inte ha än. Så då har vi ännu en sak vi ska hitta tid till att köpa.

Ikväll skulle särbon kommit till oss men han känner sig krasslig så han stannar nog hos sig själv.
Vill helst inte att sonen ska bli smittad och behöva stanna hemma från skolan igen.

3 Comments:

  • At 2008-09-17 09:39, Anonymous Anonym said…

    Ja, det blev kallt helt plötsligt. Jag cyklade iväg igår morse och då åkte både handskar och en stor sjal på.

     
  • At 2008-09-17 10:24, Anonymous Anonym said…

    Skumt väder! Urkallt på morgonen och kvällen, men tittar solen fram under dagen så blir det plötsligt nästan varmt.... Fast det är skönt när solen skiner även om det är kallt

     
  • At 2008-09-17 16:14, Blogger -Nena- said…

    Ja nu var det höst och kallt om tassarna.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter