Kimmietid

september 22, 2008

Så var det ny vecka...

Måndag och på jobb som vanligt. Känner fortfarande av ryggen varje gång jag ska resa mig från sittande ställning men det känns helt ok när jag är uppe och går. Det ska förhoppningsvis snart gå över. Sonen har lite kortare skolvecka eftersom de har studiedag på torsdag och det tycker han är skönt.

Idag är det rätt mulet ute och när jag steg upp så var det nästan helt mörkt. USCH!
Hösten är verkligen här - får väl snart börja fundera inför 15-års fest för sonen, det är inte så långt borta.

3 Comments:

  • At 2008-09-22 12:01, Anonymous Anonym said…

    Jobbigt att du känner av ryggen forfarande.

    På tal om presenter så har jag köpt min första julklapp... Ja faktiskt!!

     
  • At 2008-09-22 13:05, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det var flitigt, jag brukar också börja riktigt tidigt det är enklare när man köper saker efterhand som man hittar något lämpligt. Jag har faktiskt tänkt ut en sak jag ska köpa till min syster men jag har inte köpt den än.

     
  • At 2008-09-22 14:56, Anonymous Anonym said…

    Ja, men vad ska man handla FÖR....
    Det MÅSTE bli en STOR lottovinst om det ska fungera nu.
    Tryckande väder!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter