Kimmietid

september 26, 2008

Fräck tidningskorg



Så var det fredag, visst är det härligt! Kallt imorse men strålande sol så jag är nöjd ändå.

Vad tycker ni om tidningskorgen här ovan, den finns hos ILVA (danskt möbelvaruhus)
det är den jag tänkt ut att min syster ska få i julklapp av mig, hoppas den finns kvar tills jag kommer dit.
Det är en kopia av en jättedyr tidningskorg som är i äkta läder, denna är i konstläder och det duger det med tycker jag. Originalet kostar nämligen runt 800,- denna kostar 189,-.
Mycket trevligare pris.
Jag tänkte att denna med någon trevlig tidning i kunde vara en rolig present.

1 Comments:

  • At 2008-09-26 08:49, Anonymous Anonym said…

    Min svåger fick en sådan i födelsedagspresent senast... jag vet inte om det var äkta eller inte men fin var den...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter