Kimmietid

september 26, 2008

Vi är hungriga

Särbon ska komma med hämtematen vid halvsju, sonen och jag är redan hungriga så det lär bli gott när det kommer.
Luktar mumsigt i lägenheten - har gjort en knäckig rabarberpaj till senare ikväll.

Imorgon ska vi ut på shoppingtur - sonen har inte bestämt med någon kompis så vi ska passa på att åka ut och se om vi kan hitta en bra vinterjacka och någon snygg tröja till honom.
Sen ville visst särbon åka till Media Markt som denna veckan öppnat i Malmö - men det vet jag inte om jag vill följa med på, jag är inte så förtjust i trängsel och de hade väldigt bra erbjudanden + det är lönehelg så det blir nog en massa människor. Kanske vill sonen följa med honom.

Nu ska jag nog ta mig ett glas vin och fira att det är fredag. Ha en härlig kväll.

1 Comments:

  • At 2008-09-27 08:29, Anonymous Anonym said…

    Det låter mysigt att fira helg. Jag får vänta tills nästa ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter