Kimmietid

oktober 04, 2008

Hon har svarat

Kollade min e-mail imorse och då var där minsann svar från min syster. Svaret var att även de kommer att vara utomlands och inte kommer, så nu vet jag.
Innerst inne är jag lättad, hade gärna sett att vi kan lösa vad det nu är som är hennes problem men det är bättre att göra det när det bara är vi än att vi ska ha ett stelt och konstigt kalas för sonen. Vet inte heller om det går att lösa hon har alltid problem med något och gör sig till ovän med nästan alla hon träffar efter ett tag så jag tror faktiskt att det som skulle behövas är att hon jobbade med sig själv först men det skulle jag aldrig kunna säga till henne.
Nu vet jag i varje fall och nu ska jag fortsätta med min städning.

En skön lördag till er!

2 Comments:

  • At 2008-10-04 21:28, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt det där med syskon... vet allt för väl hur det är. Jag och min bror går inte ihop och jag vet egentligen inte vad jag gjort honom....men men det löser sig kanske en dag.
    Skönt att du fick svar i alla fall.
    Ha en bra fortsättning på helgen.

     
  • At 2008-10-05 14:01, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, familj kan vara klurigt.
    Vi får väl se om det någonsin löser sig - för någon av oss.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter