Kimmietid

oktober 07, 2008

S.O.S Familj (på trean)

Hur kan man ha det på detta viset! Om min son en enda gång hade fått för sig att att prata så till mig hade jag svimmat av chocken - fem minuter senare hade alla hans privilegier varit borta.
Det finns inte i min värld att man behandlar varandra så respektlöst.
Om ni inte tittat så är det alltså en 12-åring som styr sin familj och skriker vidriga ord till både sin mamma, styvpappa och storebror. Dessutom bestämmer hon över hela familjen som springer omkring och klemar med henne. Det kryper i kroppen på mig.
Hur kan man låta det gå så långt? Fullständigt skrämmande!

2 Comments:

  • At 2008-10-08 18:05, Blogger -Nena- said…

    Kan inte annat än att hålla med. Vår 12 åring satt mest och gapade under hela programmet och undrade om det var på sant.
    Jag och hennes pappa var helt överens om att hade hon varit så hade det verken varit dator, mobil eller annat kul och hon förstod det så väl.
    Hon har haft häftigt humör och jag har tyckt det var jobbigt men i jämförelse är hon en ängel.

     
  • At 2008-10-09 08:31, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst var det skrämmande!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter