Kimmietid

oktober 10, 2008

Håret nyklippt - Oj, vad kort det blev...

Ja, allt är ju relativt men idag var första gången sonen höll med mig när jag sa att jag nästan var kortklippt. Känns ovant men man vänjer sig och det ser helt ok ut. Nu måste jag bara färga bort de grå också - och det har jag tänkt hinna med i helgen.
Vi har inte så mycket planerat - särbon ska dyka upp om ca en halvtimme med hämtmat.
Imorgon ska vi röja uteplatsen, kan bara hoppas att det inte ösregnar då. Sen har vi några ärenden vi ska klara av. Skönt med helg är det i varje fall. Ikväll blir det Idol.

Ha en skön fredag!

2 Comments:

  • At 2008-10-11 10:23, Anonymous Anonym said…

    Jag har också små grå som vill fram. Ha en skön helg!

     
  • At 2008-10-11 17:19, Anonymous Anonym said…

    Jag tyckte klippningen var mycket snygg!
    Tack för alla sakerna idag - du är så himla snäll!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter