Kimmietid

oktober 12, 2008

Morgonpromenad och Allevo

Så har jag och särbon kommit in efter en morgonpromenad på ca 1 timme. Underbart väder ute.
Har bestämt mig för att det blivit lite mycket "svullande" på sista tiden så idag ska jag leva helt på Allevo sitter med min chokladshake bredvid mig nu - den är min frukost, har köpt hem denna sorten och en thaisoppa variant så idag blir det helt flytande föda för mig, sen ska jag byta ut någon/några måltider om dagen med detta fram tills på fredag.
På fredag fyller särbon år och då ska vi ut och äta så då får jag ha en normaldag.
Sen får vi se om jag fortsätter fram tills fredagen därpå då sonens födelsedagsfest är eller om jag bara försöker äta lite sunt istället då.
Jag vet ju att det bästa för mig är att äta enligt GI om jag vill tappa vikt men just nu känner jag mer för rensa ur kroppen lite.
Nu ska jag se om jag kan komma igång och färga håret.

2 Comments:

  • At 2008-10-12 10:15, Anonymous Anonym said…

    Godmorgon!

    Ingen vinst på lotto denna gången heller :-(

    Telefonen har stått på laddning hela natten men jag får den inte till att fungera - jag är en riktig HOSSA!

     
  • At 2008-10-12 10:46, Anonymous Anonym said…

    Ibland känner man sig som det finns lite extra mycket att tycka om ;)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter