Kimmietid

oktober 11, 2008

Uteplatsen nästan tom

Bara grillen står kvar - den tänkte vi använda ikväll så den får vara kvar lite till.
Så har vi varit en tur till min syster och lämnat några grejer som skulle dit och sen en runda till Hossan som skulle få en gammal telefon som jag inte behövde. Efter detta blev det besök på systembolaget skulle handla hem öl och vin till kalaset vi ska ha - skönt att ta det när jag har skjuts blir lite mycket på cykeln. Nu blir det nog lugnt resten av dagen. Vi ska grilla fläskfilé ikväll - vem vet det blir kanske sista grillningen i år.

Sonen fick besked om att discot på skolan var flyttat så då kan han vara med och hjälpa till ändå, kul för honom.

3 Comments:

  • At 2008-10-11 16:12, Blogger -Nena- said…

    Här hemma ska vi också grilla fläskfilé.
    Kanske är det som du säger sista gången men jag tvivlar på det, vi brukar grilla ganska så länge här hemma. Kallt ute men himla gott i magen sen *S*

    Vad kul att sonen får chans att hjälpa till i alla fall.

     
  • At 2008-10-11 17:21, Anonymous Anonym said…

    Tack så jättemycket! Telefonen står fortfarande på laddning - hoppas på att kunna börja använda den imorgon - vilken befrielse!!!
    Tack även för de andra sakerna, vilken service att få det hem till dörren!
    Bror tyckte att han såg dig vid affären idag, men han var lite osäker på om det var du eller inte.

     
  • At 2008-10-12 08:12, Blogger Kimmie said…

    Nena: Vem vet det kanske bli någon grillning till, det är ju så gott.

    Hossan: Varsågod, om det var affären nära mig så är chansen god.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter